Ennen kuin kyselet tyhmiä Kingeiltä, lue alta yleisimmät kysymykset ja vastaukset etenkin liittyen matkoille ilmoittautumisiin ja muihin järjestelyihin.
Miten matkoille ilmoittaudutaan?
Ilmoittautuminen tehdään lähettämällä sähköposti osoitteeseen posti@stadinkingit.com. Lue sitä ennen matkakohtaisesta uutisesta, mitä tietoja ilmoittautumiseen vähintään tarvitaan. Usein riittää nimi ja kotipaikkakunta, mutta joskus tarvitaan muitakin tietoja esim. kuljetusyhtiön tai hotellin vaatimuksesta.
Voinko maksaa käteisellä bussissa?
Et. Maksun pitää olla hoidettuna ennen matkan alkamista, ellet ole toisin sopinut.
Voinko ilmoittautua tekstiviestillä?
Et.
Voinko ilmoittautua soittamalla?
Et.
Voinko ilmoittautua keskustelupalstan privaviestillä?
Et.
Voinko ilmoittautua Facebookissa?
Et.
Mitä tapahtuu, jos jätän ääniviestin puhelimeen?
Ei mitään. Jos bussi myy loppuun, et mahdu mukaan lähtöpäivänä.
Voinko ehdottaa omaa maksuaikataulua?
Voit, kunhan sovit asiasta selkeästi sähköpostilla ennen eräpäivää.
Voinko ehdottaa omaa maksuaikataulua bussissa?
Et.
Voinko ehdottaa omaa maksuaikataulua tekstiviestillä?
Et.
Voinko ehdottaa omaa maksuaikataulua soittamalla?
Et.
Voinko ehdottaa omaa maksuaikataulua keskustelupalstan privaviestillä?
Et.
Voinko ehdottaa omaa maksuaikataulua Facebookissa?
Et.
Voinko tulla kyytiin matkan varrelta tai jäädä pois matkan varrella?
Voit, mutta vain matkan varrelta. Ketään ei haeta kiertoteitä pitkin. Huolehdi itse, että joku bussissa muistaa ja tietää paikan, josta tulet kyytiin.
Voinko tulla kyytiin vain toiseen suuntaan?
Voit. Jos bussissa on tilaa, maksaa kyyti toiseen suuntaan puolet koko matkan hinnasta. Jos bussi on muutenkin myymässä loppuun, joudut maksamaan täyden hinnan puolikkaastakin matkasta.
Mitä tapahtuu, jos en hoida maksujani?
Jos et hoida maksujasi etkä sovi asioista, et ole tervetullut Kingien reissuille ennen kuin vanhat velat on selvitetty ja maksut näkyvät Kingien tilillä. Kannattaa huomioida, että jos reissu on esimerkiksi viikonloppuna, pitää toisesta pankista hoitaa maksu viimeistään keskiviikkoiltana jotta se näkyy tilillä ennen matkan alkua. Jos olet etukäteen sopinut pidemmästä maksuajasta, silloin kaikki on kunnossa ja olet muutenkin tervetullut mukaan!
Miksi viestiini tai kysymykseeni ei vastattu?
Laitoitko viestisi osoitteeseen posti@stadinkingit.com vai jonnekin muualle? Kingien sähköpostiin tulleisiin meileihin pyritään vastaamaan muutaman päivän kuluessa ja esim. matkapäivinä lähes matkan lähtöaikaan saakka. Muihin viesteihin ei vastata lainkaan. Jos sähköpostiin lähetettyyn kysymykseen ei kuulu vastausta kohtuullisessa ajassa, laita viestisi uudelleen.
|